Ya benimde 3 ayımıza giricez çok değişik anlam veremiyorum bi gün gündüz çok güzel uyur gece aynı şekilde çok uyumluysa ertesi gün mutlaka huysuz gündüz uyumaz uykuya dalar 10 dk sonra uyanır ağlar. Emziriyorum gazını cıkarıyorum altını kirli bırakmam asla sürekli kontrol ederim temizlerim uyutmaya çalışıyorum uyumuyoda ama hala ağlamaya devam ediyo ya anlık cinnet geçiriyorum kendi saçımı başımı yolasım geliyo bi kaç defa yeter diye bağırdım korktu sonra o kadar vicdan azabı çektim ki oturdum ağladım cocugu korkuttum diye sinirlerime çok hakim olmaya çalışıyorum allahım sabır diyorum sürekli ama bazen bunu yaşıyorum ama çok çok pişman oluyorum kendimi nasıl yönetebilirim bilmiyorum