Fatma8988 nisanurank olacak annesi hemde harika olacak. İlk zamanlar o gazlı geceler o derdini anlamama.. En zor zamanlar.. Birbirinize alıştıkça mimiklerinden bile ne istediğini anlayacaksın öpücükler gelecek cici yapacak yanaklarına.. İşte o zaman bugünleri hatırlamayacaksın bile❤️
nisanurank Fatma8988 yaa o kadar haklısınız ki şimdi bile dediklerime gülmesi şaşkın bakışları beni eritiyo emeklediğini bişeyler yediğini hayal ettikçe çok heyecanlanıyorum 🤩
aytunceymenim nisanurank yani daha hareketli değişik bir dönem oluyor tabi her cocuk farklı olurmus çalışan anne olmak zor Allah kolaylık versin şimdiden 🥰
nisanurank aytunceymenim amiinn çok sağ olun anneme ve kayımvalimede emanet edicem zaten belki de bakıcıya versem gözüm arkada kalırdı
ayseeeasln21 nisanurank Amin canım Allah razı olsun gerçekten o kadar haklısın ki neye uğradığımı sasirdim resmen ama inşallah dediğimiz gibi iki aya kadar rahatlarm
nisanurank ayseeeasln21 alışcaksınız inşallah tamam annelik içgüdüsü var ama her duygu öyle tepeden inmiyor sabır en önemli unsur kimbilir çocuklarımız 5-6 yaşlarına geldiğinde bambaşka bir anne olacağız zamanla daha iyi adapte olur insan bizimkini sünnet ettirdik aşısını yaptırdık derken oyalanmaktnan zamanın nasıl geçtiğini anlayamadık işte 5.ayın içerisindeyiz
nisanurank Betul1 zaten bu olaylar akıl ve mantık işi değil tamamen annelik içgüdüsü ve merhametiyle yürüyor iş:)
nisanurank Birdunyabircennetannesi ama yine de annelik çok farklı ve çok güzel tarifsiz bir duyguymuş bir başkasının derdini bu kadar çekemez insan ☺️
aytunceymenim nisanurank yanlış anlamayın ama ben kayınvalide yada annede büyümesi karşıyım bakıcı tercihi daha dogru bana göre ama herkesin de kendi düşüncesi tabikii
ayseeeasln21 nisanurank Maşallah inşallah bende o günleri gorebilirdim daha 16 gün oldu doğum yapalı biraz ikimizin de zamana ihtiyacı var demekki birbirimizi zamanla taniyip alışacağız :)
nisanurank ayseeeasln21 tedirginliğimizin temelinde bence nasıl annelik yapacağımızı bilememek yatıyor lohusayken bir kez dışarı çıktım bebeğim olmadan sonra acıktığında ağlamaya başlamış bir yandan kendime kızarken bir yandan da rahatımın bölündüğüne hayıflanmıştım şimdiyse onsuz dışarı çıktığımda elim kolum yokmuş gibi hissediyorum onunla tamamlanmışım çünkü 🥰 kendimize zaman verelim her şey daha güzel olacak
-Yasminnn_75_ nisanurank aynen bende öyle düşündüm eşim temizliği seviyor yani bende duramam pis evde diyordum ona çocuk olunca yapamazsam nolucakya çocuk büyücek dökücek kırıntı olucak diyodum yetişemem hiç bir işe yemek de yapamam diyodum ama öyle olmadı çok şükür oğlum sessiz sakin bir bebek bizde 4 buçuk aylığız yormadı hiç canım oğlum 😇💕
nisanurank -Yasminnn_75_ evin temizliği çocuk açısından da çok önemli ama ona da illaki vakit oluyor ya akşam eşim işten geldiğinde ya da haftasonları yapmaya çalışıyorum :)
Redpepper Ben de 35 günlük anneyim ve gerçekten depresyonun dibindeyim, tedaviye başladım. Sürekli ağlıyorum, kayınvalidem yanımdaydı ama gidicek napıcam bilmem, annem de hasta gelemez🤦♀️
nisanurank Redpepper çok zor çok yorucu ama imkansız değil peşpeşe doğum yapan kadınları düşünün tek değilsiniz böyle düşünmeye çalışın yoksa gerçekten insan manevi olarak çöküyor.. yalnız olmadığınızı bilin hepimiz aynı durumdayız ama bebekle başbaşa kalmak bir kabus değil o uyuduğunda siz de dinlenin eşiniz işten gelince biraz ona verin yemek de bi şekilde hallolur yumurta bile kırabilirsiniz
Rinna nisanurank 38 gunluguz bizde . Dogumdan sonra çok zorlandım. Annemlerle 15 saatlik bi mesafede oturuyoruz, başka şehire evlendim. Dogumdan bi ay önce annem geldi dogumdada yanımdaydı ama biz 12 günlük olunca gitti . Bebekle tek kaldık.Tabi dogumdan sonra gidecek olması beni ağlama krizlerine sokuyordu dünya başıma yıkılmış gibi :),birde minicik bebekle naparim ben diye .. insan eski hayatinida özlüyor hiç bisey artık eskisi gibi olamicak diye düşünüyorsun evimi toparliyamicam yemek yapamicam . Cok üzüldüm gerçekten üzüntüden sütüm kesilmek üzere o kadar azaldı. Allah hepimizin yardımcısı olsun.
nisanurank Rinna amiin Allah yardımcınız olsun annem yanıbaşımdayken bile çok zorlanıyorum emin olun sanıyoruzki hep bebek kalacaklar ama büyüyorlar ne kadar zaman yavaş geçiyo gibi gelse de birbirinize alıştığınız için artık daha motive oluyorsunuz sürece
nisanurank aytunceymenim etrafa güvenim çok az açıkçası başka bir insana güvenemem annemin de kayınvalidemin de ilk torunları bu sebeple özen ve ilgiyle büyüteceklerine eminim üstelik çocuk üzerindeki kararlarıma da saygılılar sağ olsunlar umarım zorlanmayız..
-Yasminnn_75_ nisanurank aynen bende öyle yapıyorum eşim bakıyor biraz bende iş yapıyorum çok şükür onundq yardımı oluyor 😊
aytunceymenim nisanurank özen ve ilgi elbette olacak olmazsa sıkıntı ancak ilk yorumda olunca her dediği yapılıyor bi süreden sonra anne müdehale etse bile cocuk dısına cıkabiliyor o sebeple söyledim :) bi kac saatle günlerce bırakma epey fark ediyor
nisanurank aytunceymenim o konuda çok haklısınız hatta en çok korktuğum konu da o ama dediğim gibi bu devirde kimseye emanet edemem kreş yaşı gelene kadar