Merhaba güzel annelerr 4 aylık bebeğim doğduğunda hiçbir ev işine yetişemeyeceğimi bir daha hayatımın eskisi gibi olamayacağını hatta işime bile dönemeyeceğimi düşündükçe depresyon boyutuna kadar gitmiştim.. şimdiyse bebeğim kendi kendine oynamaya başladıkça kendime ufak da olsa zaman ayırabiliyorum yemeğimi yapabiliyorum bu postu da yeni annelere umut ışığı olması adına açtım. Hiçbir şey kalıcı değil çok zor çok yorucu kollarım bile tutmuyor bazen yorgunluktan ama varlığına sağlıklı olmasına bin şükür. Biraz sabırla her şey daha güzel olur inşallah ❤️