Oznuryunus Eymensmomm epilasyona başlayacam bende öbür ay insallah nasıl kaç seans gittiniz etkisi oldu mu
Eymensmomm Oznuryunus inanılmaz rahat ettim hiç artık düşünmüyorum ki daha 4 seans gittim 5e gidicem tek tük dökülmeyenler oluyor oda göze bile batmıyor görünmüyor
BBBuse Gazel 40 çıktıktan sonra agdaya devam ettim ama dikiş ustunu almadilar 4.ayda aldılar kuaforde, uzayanlari makasla kisalttim
Elfydr Gazel jilet ile. Venüs bicaklar var. Üzerinde kayganlastirici jel var. Bir miktar pahali ama üzün sure kullanımı oluyor. Birde acıtmıyor, tahriş etmiyor.
Oznuryunus Eymensmomm yaaa bende başlıyacam inşallah bıktım artık her ay ağda acısı çekmekten acılı oluyor mu
Eymensmomm Oznuryunus yok canım ağda gbi elbette değil He yalan yok ilk seans biraz sancılı olur kıllar canlı köke atış yaptıgından biraz zorlanablrsn. Zamanla azaldığı için eskisi gbi bi durum söz konusu değil tabi o bekleme zamanı içerisinde ağda yaprsan kökleri yine canlandırırsan seans boşa gider
Taze1mom 15 ay önce doğum yaptım hala jilet kullanıyorum aldata cesaret edemedim, gala bir hissizlik var o bölgede
aksam_ Oznuryunus Oznuryunus kaç seans gittiğimi hatırlamıyorum uzun bir süre oldu ama dediğim gibi kafam rahat hiç bir yerimde tüt kalmadı hamd olsun
Melikeeeecansuu Gazel sezeryandsn 40guj sonra aldırdım dedım hem 40mız cıksın 2ay olmadan ilişkiyede girilmıyordu zaten o günü beklemıstım sıze nekadar oldu dogum yapalı
Oznuryunus Eymensmomm ağda kadar acimayaxagini düşündüğüm için bir an önce gitmek istiyorum teşekkür ederim canım ağda vurmam 🌸
meyaski Gazel Ben dikişli bölgeleri dikkatli bir şekilde makaslar alıyordum. Hala da korkarım oraya jilet, ağda vurmaya.
Evsaanne Oznuryunus asla ağda kadar acıtmıyor emin olun ilk seans belki bikini bölgesi biraz acır o kadar hiç korkmayın bende gittim doğumda hamilelikte vs kafam çok rahattı hala da öyle seansım tam bitmedi tekrar başlayacam doğum yapalı 4 ay oldu şuan bacaklar biraz var koltuk altı hiç yok bikinide de tek tük cansız tüyler var gidin valla en büyük kolaylık