Alininannesi40 Sedakcby süt saklama poşetine koydum buzluğa attım 1 ay yada 1.5 ay olmuştur sonra dolabın alt kısmında erimesini bekledim baktım koku vardı direk döktüm hiç vermedim oğluma
Psikologanne00 Alininannesi40 bende aynısını yapıyorum tadının değiştiğini anlamadım bebeğim de içiyordu. 3 ay saklanıyor diye biliyorum . Poşeti en kalitelisini alın onum kokusu geçmesin.
ArdicEge Alininannesi40 cözdürülen yada dolapta bekletilen sütlerde sabun kokusu olur, oyle bir koku mu birdaha koklayın isterseniz sabun gibi kokuyorsa normal