Kızlar merhaba benim sütüm fazla geliyordu bende bu yüzden sütümü sagıp dondurucuya attım gecen gün de ilaç içmiştim bebeğe gecmesin diye sütü erittim sonra ılık suda biraz ısınsın diye koydum sütte cok kötü bi tat vardı demir tadı gibi olur ya hani dün yine cıkardum acaba suda ısttığım için mi oluyor diye 1 gece dolabın alt tarafında beklettim bugün yine aynı koku var poşetin kokusu galiba kızlar napayım içiriyim mi oğluma birsürüde süt var daha hepsi böyle midir acaba