meeese Kahramanlar0 biz de doktora gitmiştik k vitamini iğnesi verdi ve yaktı orayı çok şükür bir daha kanama olmadı. Doktor tekrar okursa gelin dedi yani gerekli bir şey.lütfen gidin siz de
LtfyeAsaf Kahramanlar0 benim bebeğiminde 5 günlükken düştü onunda çok kanıyodu hep zıbınları kan oluyodu doktora gittik iyileşme aşamasında bişey yapmamıza gerek yok dedi geçti 1 haftaya kadar