Kahramanlar0 8 günlük bebeğimin göbeği 4 günlük izlen düştü ışık alıyordu sarılıktan dolayı ışık erken düşürdü bugünde bezinde ve zıbınında kan gördüm Dr gitmelimiyim
Tugba1234 Kahramanlar0 cnm bnmkındede oldu normlmıs ama sn gıt gemede erken dustugu ıcın oluormus bnmkıde erken dustu
Ygz Kahramanlar0 bizimde kendiliğinden 4.gün düşmüştü kan durmaynca doktorumuz yaktı orayı krem kullandık gecti canm doktora git belki yakar
Annnisshhh Kahramanlar0 ben benzinde deyince kakadan kan geldi sandım göbek kısmından geldiyse normal.
Gokcecicek1616 Bizim de göbeğimiz kanamıştı düştükten sonra, K vitamini veriyorlar geçiyor, doktora gidin mutlaka
Mirac_21032019 Kahramanlar0 cnm doktora git k vitamini ignesi yapacak k vitamini eksikliginden kaniyodur bizimde kanadi igneden sonra gecti ihmal etme istersen
Yaprakk Kahramanlar0 canım benim oğlumunda oldu göbeği düştükten bi kaç gün sonra kanamıştı doktora gittik k vitamini iğnesi yaptı daha kanamaz dedi ama kanarsa hemen gel bi kaç test var onları yapmamız lazım dedi çok şükür iğneden sonra kanamadı
Doga1111 Kahramanlar0 bizde de aynısı oldu demekki göbek bagı düşmemiş kopmus gidiyorsun hastaneye k vitamını vuruyorlar daha sonra o pırtı kuruyup düşüyor
Ahanife Kahramanlar0 Canım bizimde öyle oldu erken düştü hatta bebeğimin göbeği yani herkes erken düştü diyor belki normaldir şimdi ben de düştükten 2 gün sonra mi ne kan gördüm tedirgin oldum kayınvalideme sordum tecrübeli sonuçta birşey olmaz normal dedi banyo yaptırmıştık kızımı temizleyince orası oradaki kan gitti bir daha olmadı ama içini rahat ettirmek için git istersen bazen biz anneler herşeye telaş ediyoruz hele ki tecrübesizsek danışacak birilerine ihtiyacımız oluyor kesinlikle
Kahramanlar0 Yenidoğan yoğun bakım hemşiremizi aradım k vitamini yapılması lazım dedi pazartesi yaptıracağım kanama devam ederse getir dedi inşallah devam etmez