Çok tazyikli geliyorsa sinirlenip geri çekiyorlar kendilerini benim sol göğsüm öyle malesef sinirden ağlıyor bir yandan emmek istiyor artık sağıp sonra veriyorum sol göğsümü 🙁 hala fışkırıyor suratı üstü başı süt oluyor ne yapsam çare bulamadım malesef