Deletedmom110 yaklaşık 11 aylık oğlum var 2600 grndoğdu ve çene gücü çok zayıftı. Hastanede şekerli su damlattı hemşire gene de almadı. Mama verdik sarılık olunca 15 gün kadar ama beni ememiyodu önce göğüslerimi boşalttım sağdım. Emmek istemedi gene. Mama damlattım onun tadıyla emmeye başladı, emziği doktoru verdi çenesi güçlensin diye bizde meme reddi hiç olmadı. Ama kandırarak alıştırdım. İlk 10 gün zor geçer pes etme. Emmezse zorlama ama. Soğutma memeden iyice. Tensel temas yap bol bol. Sen üstün çıplak ol bebeğini de beziyle tut. Koklasın seni. Şarkılar ninniler söyle ona. Sakın stres yapma emmezse diye. Emecek. Ama mamayı arttırma. Sağ kendini şırıngayla ver. Dökülen dökülsün. Midesi küçücük zaten. Emzik alıyosa eğer emziği ağzına ver emmeye başlayınca 5 sn sonra çıkart hemen memeni sok ağzına. Böyle böyle alışacak. Ama şerbet yerine memene mama sür. Hatta şırıngayla damlat memene o sırada bebeğin ağzına ver memeni.