Deletedmom99886 3MelekAnnesi3 Ben de bir ebeye soracağım yok derse hastaneye gideriz artık çok gitmek de istemiyorum ama
3MelekAnnesi3 Deletedmom99886 ben hamileyken de ne kilo takibi ne ası takibi bişey yapmadılar hep ben hatırlattım onuda gectim cocukların boy bas cevresi dahi ölçmüyorlar cok sorumsuz bizim bura
Deletedmom99886 3MelekAnnesi3 Bizimkiler de ölçmez hamileyken bende aynı hatırlatırdım işte maaş alıyorlar birde
_Kayra_ Deletedmom99886 aşılar dışında sağlık ocağı tarafından hiç aranmıyorum 😀 direkt gidip hastanede yaptırdım kan sayımını
_Kayra_ Deletedmom99886 bize kötüleri denk gelmiş 😂 asi takvimini vs hep yanlis doldurmuslar,kontrole gelmeden geldi diyip bilgileri doldurmuslar.sağlık ocağını değiştirdim de ordaki ebe sağolsun her seyi o farketti
bbosphorussss Deletedmom99886 biz verdik canim aramiyolar aşıya gittigimizde söylediler yaptirduk hatta cok dusuk cikti
Deletedmom99886 bbosphorussss Gerçekten mi bugün sordum ebeye burada yapmıyoruz dedi. Hangi değeri düşük çıktı canım?
bbosphorussss Deletedmom99886 yok saglik oxaginda yapilmiyor .hastabeye gidip yaptirin dedi.hastaneden cocuk druna randevu alip gittik o da tahlile yolladi hemen
Elif1010 Deletedmom99886 1 yaş kontrolünde doktorumuz yaptı sağlık ocağına sadece aşıları için gittim
Gtmz Deletedmom99886 13 ayligiz devlet hastane randevu aldik yarın gidicez tahlil vermeye cok kasılıyorum 😪