Deletedmom99886 Merhaba arkadaşlar 15,5 aylık oğlum var. Sağlık ocağında kan alıp değerlerine bakılıyor normalde bebeklerin bir yaşında ama bizi aramadılar bu zamana kadar. Sizleri aradılar mı?
irva Deletedmom99886 9.ayda demir değerine bakmışlardı parmaktan.Doktorumuzda kan değerlerine el üstünden kan alarak baktı.Önümüzde ki ay da yani 12.ay vitaminlere bakıcam dedi.Ona göre keser veya devam ederiz dedi.
Cigdemino Deletedmom99886 Bizim sağlık ocağına sormuştum ben de bunu bit ara. 5 yaş altı kan almıyoruz dedi. Resmen saçmalık😵💫
Arafinannesi Deletedmom99886 bende 1 yaş aşısını sağlık ocağında yaptım 2 gün önce kan tahlili yapabilir misiniz değerlerini doktorumla paylaşayım dedim yani kontrol amaçlı istedim 10 yaş altı çocuklardan kan almıyoruz gibi birşey dedi🤷🏻♀️Özelde yapacağım bende napim..
Deletedmom5284 Ben kendim için gittiğimde söyledim, hemen kan aldılar o an, 10dan önce gitmek gerekli bizim sağlık ocağında, arayıp öğrenin derim. İdrarınıda orda yaptırabilirsiniz.
Deletedmom99886 Deletedmom5284 Evet bizim burada da 10 dan önce belirli günler hamileykende ben böyleydi aşımı bile ben hatırlatmıştım. İdrarda mı istiyorlar acaba? Onu hiç bilmiyorum
3MelekAnnesi3 Deletedmom99886 hastanede baktırdık cnm saglık ocagı ne aradı ne böyle bişey den bahsetti
irva Deletedmom99886 Sağlık ocağı parmağından alıp baktı.Doktorumuz kendi de bakmak istedi o da baktı.
Deletedmom99886 Cigdemino A yok öyle bir şey canım 1 yaşında mutlaka alınmalı bakma sen bizde geç kaldık
Deletedmom5284 Deletedmom99886 Ben vermek istediğim için verdim kontrol amaçlı, ama onu özelde yaptırdım 36₺ idi
Cigdemino Deletedmom99886 Yaşında kendi doktorumuza gidip tahşillerini yaptırmıştık. Demir ilacı kullanıyorduk. 18 aylıkken sağlık ocağına aşı olmaya gittiğimizde merak ettiğim için sordum. Demir değeri normale döndü mü diye merak ediyordum.. Burda kan verebiliyor muyuz dediğimde 5 yaş altı bakmıyoruz doktorunuza gidin dediler😵💫
Cigdemino Arafinannesi aynen bizimki de 5 yaş altı dedi. Resmen kafalarına göre iş yapıyorlar sanırım
Deletedmom99886 3MelekAnnesi3 Ben de bir ebeye soracağım yok derse hastaneye gideriz artık çok gitmek de istemiyorum ama
Yavuzseliminannesii Aylık kontrollerini hep kendi doktorunda yaptırdık 12. ayda da tam kan testi yaptı vitamin değerlerindeki hepsine baktı