Merhaba sevgili anneler kizim 7 aylik,8 gundur kaka yapmiyordu dun ve bugun toplamda 5 -6 parca ufak yarim parmak kadar sert bi sekilde yapti(o da poposuna makatin dis kismina pamukla cok hahif zeytinyagyla masaj ypldi biraz o sekilde)..doktorumz dun ek gidaya ek olarak ceviz kullanmamizi soledi,zeytnyagni da bi defaya mahsus olcak sekilde kendisi soledi,suan icin ilac taraftari degilim dedi
..sizin basiniza geldmi onerilerniz varsa cok memnun olurum 🙏🙏