Bende yeni başladım. Kabak , bal kabagı , patates , havuç , armut , yoğurt tadımı yaptık ayrı olarak bebek irmigi , tarhana , tereyağ ve keçiboynuzu özütü ve unu almak istiyorum bunlar yeterli olur zaten anne sütü alıyor ben öyle çok abartılı tarif yapmıyorum. Zaten bir çay bardağını geçmiyor yedikleri
mesela günde bir kere havuç , patates haşla ver yumuşatmak icin süt ekleyebilirsin diğer Öğün yapmak istersen tatlı olarak yoğurt armut püresi ver yada herhangi meyve ben Böyle yapıyorum bazen bir günde sadece sebze veriyorum bazen iki öğün dediğim gibi 2.3 kasık tutuyor maksat damak tadı oluşsun