Mervemehmet benim bebeğim de 38 günlük her duyduğunu bebeğine verme tavslye etmem.her emzirmeden sonra mutlaka gazını al gazını almadan yatırma . Ben yaklaşık 10 gündür gaz sancısını çekiyoruz ne yapacağımı şaşırdım bu dönemde .damla olarak nurse harvey ve biogai kullanıyorum .nurse harvay düzenli kullanımla bi haftada etki etmeye başlıyor tüm gaz damlaları öyleymiş .biogai yeni başladım denemeye .uygun dozda vermeni öneririm bunu da bi doktora danışıp ver istersen doktorların dediği gibi bu bir süreç maalesef tam anlamıyla geçmiyor sancılar . Bende bebeğime rezene verdim bugün bi çay kaşığı doktor önerisi ile. Bakalım nasıl etki edecek😬 bide kriz saatlerinde saç kurutma Makinesi süpürge sesi su sesi bunları aç hangisinde sakinliyorsa onu dinlet.youtube da Kolik albümleri var onları deneyebilirsiniz .ılık banyo sonrasında güzel bi kelebek masajı iyi geliyor bebeğinize böyle böyle krizleri sakin geçirmeye odaklanın . İnşallah geçecek bir gün 😁