Güzel anneler benim bebeğim bir ay 27 günlük gaz sorununu çözdük 😊yemeklerime kimyon koyuyorum rezene ve anason çayı içiyorum yediklerime dikkat ediyorum ama en önemlisi Antep civarında perveşa diye bilinen yavşan otunu sabah ve akşam birer tatlı kaşığı çiğneyip üstüne ılık su içiyorum tadı acı bi bitki ama bebeğimin sancı çekmesinden daha iyi hem sütü artırıyor hemde hiçbir yan etkisi yok 😊 yüzde yüz çözüm diyebilirim