Kadireymenmoms Kızlar oglum her kaka yapmasında sırtına cıkıyor otururken falan sizce neden düzgünde baglıyorum sleepy de de aynı oldu suan önlem kullanıyoruz oda aynı sizce neden
Meski Kadireymenmoms 🤭kullanmadığım marka kalmadı o kaka yüzünden .az önce bir atlet attım.her kaka çıkArmı yaa cikiyo işte.ayakta yapiyo hooop oturdumu belinden dışarı .doktoruna söyledim iyi işte kabizmi olsun çocuk dedi.
MotherOfAlmila Kadireymenmoms Bizim ki de bazem sirta kadar cikiyor.😮💨 Kizim senelik mi yaptin diyorum hayirdir.🤪😂😂
Minikhavucum Kadireymenmoms benim de aynı 7 kilo öyle çıkıyordu ben 4 numaraya geçtim daha rahat açıkcası büyük olmuyor ki zaten
Tombikdonerartikcokpahali Kadireymenmoms Sulu mu yapıyo acaba 😂 bide debelenince dahs cok çıkıyordr belki
Fatmagzl_2133 Kadireymenmoms benimkide sulu yaptığında hep taşırır son zamanlar muz vermeye başladım katı beslenmesi çoğaldı ondan daha katı oluyor taşmıyor bezle alakası yok molfix canbebe sleepy hepsini denedşm aynı
Ays0 Kızım 2 aylık ve gecenin 3ünde tek gözüm kapalı belden aşağısını yıkamak zorunda kalınca anladım anne olduğumu 😂