Trkncm tabikide canım benim bebegin daha 25 günlük demiştin yanlış hatırlamıyosam. O daha kendini anne karnında hissediyo dış dünyaya 40 günde alışıyolar bak benim oğlum 2 ay 5 günlük hala devamlı kucağımda durmak istiyo ve 1 tanede 2 buçuk yaşında kızım var ve ben ona rağmen devamlı hem kızımla hemde oğlumla ilgileniyorum ve oğlumu sık sık emziriyorum bazen yarim saatte bir bazen saat başı bazen 2-3 saatte bir o ne zaman isterse o zaman emziriyorum bazen kuru meme niyetine emdigide oluyo ama emzirmeye devam ediyorum ve şimdiye kadar hiç mama vermedim oğluma kızım zaten beni emmedi aşırı derece meme reddi oldu hastanede mamaya alıştırdılar onun yüzüne beni bıraktı mamayla büyüdü com uğraştım beni emsin diye ama olmadı emmedi ama oğlum çok şükür emiyo emdiği kadar sütüm yettiği yere kadar emzirmeyi düşünüyorum mama vermeden hemde doktorlara kalsa hemen mamaya yönlendiriyorlar zaten çünkü onlara kolay geliyo he mama kötü bisey değil o da doyuruyo bebeği ama anne sütü gibisi yok