Kahvegerek Doğduğunda siyahtı 40tan sonra boncuk mavi oldu 7. Ayımıza girmek üzereyiz gri mi lacivert mi hala anlayamadık bizde beklemedeyiz 😅
Nslacar NisanAnnesi hastanede ilk gözünü açtığından beri mavi 🤗 tonu değişti dahada açıldı ama hala mavi yani
Nil595959 Kızım 4 aylık eşim ben kahve ama eşimin ve benim babannem halalarımız renkli inşallah benzer şuan acık mavi grimsş bişi 😆
bluem asocialmom benim kizimki oyle bir kahverengi bir ela bir yesil 🤷 hangisi olacak.merak ediyorumm
asocialmom bluem ela olur büyük ihtimal benimki öyleymiş küçükken ela oldu ama kuzımnkı kahve şu an babasına çekmiş gözü sanırım 😂
Kumsi NisanAnnesi 4 aylik hala kopkoyu yesil desem degil kahverengi hoc degil bizde merakla bekliyoruz
NisanAnnesi AlyaDuru24 Değişmez inşallah ama okuduklarım karşısında ben şok oldum 6 aydan sonrada değişiyormuş 🙊
[silindi] NisanAnnesi malesef öyle bir de saat başı emiyor hadi gazını çıkar alt temizle uyutmaya çalış oyala derken öbür emme vakti geliyor başlıyor yine yaygara 😂
Nslacar NisanAnnesi galiba lacivert biraz daha arada bi renk ya değişiyor bizimkini masmavi bakalım değişcekmi 😁
Sevdasoylu Doğuduğundan beri kahve rengi olcak gibiydi son bir aydır sanki maviye dönüyor 😄 ailedede var renkli göz bakalım hayırlısı