Yeniannecik Sewooo benim annanem de delta 1 oldu rahat geçirdi evde. Korkmayın uyumaya çalışın kekik suyu için iyi geliyor
Nezzz_ Sewooo yaa bende sinovac olucamda gripyim suan o yuzden sordum insallah atlatirsiniz biran once 🌸😔
Sewooo defmommy alerji sandik once oyle basladi, sonra bogaz agrisi, burun akintisi cok az oksuruk🥺 ben isyerinde eldiven maske calisan ayrica asla sosyal temas kurmayan biriyim. Nerden geldi buldu beni bilmiyorum🥺
Bozzzzy bireylul anladım canım 2. Dozu 2 hafta geçtikten sonra antikor oluşuyor ya neyse geçmiş olsun çabuk atlatırsın inşallah