Sewooo Merhaba sevgili anneler. 11 aylık oğlum var ve ultra korunmama ragmen covid oldum🥺hatta duyan şok oldu, hafif geciriyordum fakat bebekten dolayi hemen test yaptirdim ne olur ne olmaz diye. İcinizde olan atlatan cocuguna bulasan var mı? Ruzgarın kalbinde delik var minik cok minik ama delik. mıs-c hastaligindan korkuyorum. Deneyimlerinizi anlatırmısınız.
bireylul Sewooo şu an ben de pozitifim ama mutasyonlu değil buna rağmen çok ağır geçiriyorum bebeğim 6 aylık emiyorsa eğer sık sık emzirin ve endişe etmeyin minikler bizden daha güçlü 🌸
ElaZeyAras Sewooo benimde bebeğimin kalbi delik iki ayda bir çocuk kardiyoloji sine goturuyormusunuz inşallah kapanmıştır. Sizede çok geçmiş olsun . Aşı olmusmuydunuz . Bebeğinizde çok küçük 11 aylikmis .rabbim şifa versin ikinizede. Esinizde temaslı olduğu için o baksın bebege diycem inşallah cabuk geçer
GoGirl Sewooo gecmis olsun.oglum 3 gun atesle atlatti mis c bnm icinde korkutucuydu.cift maske takin ayni odada yatmayin masketi hic cikarmayin derim.atlattiktan snr bir sure daha koruyun kendinizi mis c de 4 6 hafta snr cikiyormus Allah korusun bebekler daha guclu
Sewooo Rikaa dogumdan sonra kardioloji uzm teshis etti kalp deligini.minimal ama takip edelim dedi. Yasinda kontrol dedi
Rikaa Sewooo benim oglum covid oldu 15 gun hastanede yatti 4 aylikken. 2 3 gundur kolunu cekiyor kafasina dogru kasar gibi. Allah korusun biz de mis c den suphelendik. Yattigi kat mis c doluydu. Bugun doktora gidicez. Uzak tutun kendinizden munkunse ayni evde durmayin
edaozdxxr Belirtileriniz nelerdi ya? Ben de hastayım. Daha önce hiç olmadığım şekilde hemde. Çocuklarda öksürük ve burun akıntısı var, onları doktora götürdüm ama kendim gitmedim. Yutkunma zorluğu, bademcik olmadığı halde şişlik hissi, halsizlik var bende.
Nezzz_ Sewooo asi oldunuzmu acaba asiliykenemi mutasyonlu gecirdiniz gecmis olsun cok cok rabbim sifa versin insallah bebeginizede sizede ayri ayri 🙏🏻🙏🏻
gulse_uyak Sewooo çok geçmiş olsun .mutasyonlu oldugunu nasıl anladınız.ben şuan covidim bebeğim 10 aylık.1 gün ateşlendi doktoru aradım 1 ölçek dolven ver dedi ve bir kere içirdim bir daha ateşlenmedi.evde gece gündüz maskeyleyim.bugun 5.günüm akşam tata koku gitti ve bugun biraz daha ağırlaştım ama atlatacağım inşallah
edaozdxxr GoGirl test yaptırmış olsam da tedaviyi kabul etmem mümkün değil. Aşı dahi olmadım. ( Doktor bilgisi dahilinde ) çünkü henüz adı konulmamış bir rahatsızlık içindeyim. O yüzden kendimi karantina altına aldım 😊 Kimseyle temasta bulunmuyorum.