MyEternalLoveNoyann Yazannesi1 18 günlük daha bende 78dim doğuma girdiğimde şuan 70 olmuşum daha 10kilo fazlam var veremem diye korkuyorum valla boğazım durmuyor.
Yazannesi1 MyEternalLoveNoyann benimde tam tersi doğumdan sonra hiç iştahım yoktu bazı günler 1 simit zor yiyordum şu an ne bulursam yiyorum 🤣🤣
Nilunas MyEternalLoveNoyann ayy ben sezeryan sonrası hiç iştahım olmadı 1 hafta olmadan eski kiloma düştüm sonra ne olduysa aşırı iştahım açıldı ve 4 kilo aldım kızım daha 2 aylık bile olmadı 😐vitaminle demir ilacı içiyorum acaba ondan mı 😐🤦♀️
Elmel MyEternalLoveNoyann ah ben sürekli acıkıyorum doğumdan sonra 55 e düşmüştüm 3 buçuk ayda geri 60 oldum
MyEternalLoveNoyann Elmel ya valla tutacam bogazimi başka yolu yok yani kiloda çok rahatsız ediyor insanı sizin yine çok kilonuz yokmuş ne güzel ben 70kiloyum şuan 60a düşmem lazım en azından
Magnolina MyEternalLoveNoyann hamile iken on kilo aldım doğumda 4 unu vermiştim ama emzirince çok açıklıyorum hep tatlı şeyler istiyordu canım 3 kilo alınca diyetisyene gitmeye başladım yoksa ipin ucu kacacakti
MyEternalLoveNoyann Magnolina valla bende eğer veremezsem biraz daha toparlayimca spora yazilmayi düşünüyorum başka türlü sıkıntı yani
Mericcc MyEternalLoveNoyann doğumdan sonra aldığım kiloların yarısi gitmişti 2 ayda geri aldım aferin bana😂 ben hayatımda böyle bı açlık hissetmedim böyle iştahlı yemedim emzirirken hep böyle devam edecekse yandik
MyEternalLoveNoyann Mericcc aynen ya hiç sorma ekmeği ağzıma sürmeyen ben dün 1ekmek yemişim tek öğünde farkında bile değilim kendi kendime şok geçirdim🤦
Magnolina MyEternalLoveNoyann onu da denedim ama spor yapınca yorulunca sütüm azaldı diyetisyen hem sürümü daha kaliteli yapıyor hem zayıflatıyor
Symayldrm MyEternalLoveNoyann bende öyleyim ya ve bebeğim 11 aylık olacak hala öyleyim çok acıkıyorum gece bile kalkıp Bi meyve atıyorum ağzıma ve kilo veremiyorum
Ozbk MyEternalLoveNoyann ayy ben bu 😥 devamlı biseyler yiyesim geliyor abur cubur. Zayıfım ama göbeğim kaldı gitmiyor
MyEternalLoveNoyann Ozbk bide ben normal doğum yaptım ona rağmen gitmedi doktorum köşede kullanma 1bucuk ay tahmin toparlanmaz yoksa dedi korsede kullanamıyorum o yüzden sıkıntı yaşamayım diye ins gider görüntü hiç hoş değil çünkü