Teemo07 Mervekaynak çok hafifmiş. Parçalanıp heryere götürülüyormuş.bir de oturak kısmı ayrılıyor. Ben onu banyo yaptırırken de kullanmayı düşünüyorum. Çünkü kucagımda yıkıyorum, böyle daha kolay olur oturtarak
Teemo07 Metecikmom evet ben o şekilde gördüm sitesinde. Arkadaşımla konuştum o 200 e almış mesela. Ama nereden almış bilmiyorum.
2maviboncuk Teemo07 Fırsatçılık gerçekten 5yil önce büyük oğluma 60tlye almıştım minderinide 35yda 45e almiştim şimdi bu fiyatları okuyunca çok şaşırıyorum gerçekten. iyiki kimseye vermemişim de saklamışım 🤪