Metecikmom Merhaba kızlar, ikea da antilop mama sandalyesi parça şeklinde mi satılıyor ayağını göremedim de sitesinde
Teemo07 Metecikmom bir arkadaş dün yazmış. Stoklarda ayakları kalmamış. 28 kasımdan sonra gelecekmiş. Ben 2 el alıp üst parçalarını 0 alacağım. Daha uygun. Şuan diğer sitelerde 350 tl
Mervekaynak Metecikmom ne özelliği var bu mama sandalyesinin yada neden bukadar pahali yani ne özelliği var son günlerde çok duyuyorum bunu
Teemo07 Metecikmom stok yapmış millet 350 TL den satıyorlar 160 liralık ürünü. Farklı sitelerde satış var. İkea da yok
Teemo07 Metecikmom mail atmışlar ikea ya onlar söylemiş. Şuan sadece ayaklar yokmuş. 28 kasımdan sonra güncellenecekmiş
Metecikmom Teemo07 anladım teşekkür ederim normalde 160 tl lik mi ürün ya iyiymiş valla ben bilmiyordum fiyatını, kesin gelir mi acaba belki başka şubelerinde vardır dicem de sitede hiç görünmüyor ya da ben bulamadım
2maviboncuk Teemo07 Fırsatçılık gerçekten 5yil önce büyük oğluma 60tlye almıştım minderinide 35yda 45e almiştim şimdi bu fiyatları okuyunca çok şaşırıyorum gerçekten. iyiki kimseye vermemişim de saklamışım 🤪
Teemo07 Metecikmom ben Ankarada bulamadım. Yoktu. Aynen 2 hafta önce baktığımda 165 tlydi. Daha vakit var diye almadım. Ahh aklıma.. Şimdi 350 TL. İkea ya gelince düşer fiyatı. Ben 2. El alacagım ama bugun. Sadece tablasını ikea dan 0 olarak alacagım.
Metecikmom Teemo07 peki siz tepsisi olmadan ne kadara alacaksınız biraz daha beklerseniz dicem de bir buçuk ay var
Teemo07 Mervekaynak aslında suan pahalı olmasını sebebi fırsatçıların stok yapması. İkea nın kendi sitesindeki fiyat 165 TL ydi. Bitmeden önce.
Teemo07 Metecikmom herşeyi yle 70 TL ye anlaştık. Ama eğer tepsi iyi durumda değilse kullanmayı düşünmüyorum ona göre yenisini alacağım.. Ayakları sağlam olsun yeter benim için aslında. Diğerlerini tamamlarım. 6aylık olduk artık ek gıdaya basladık zorlanıyoruz yedirirken.
Metecikmom Teemo07 anladım önemki olan ayakları zaten yıpranmadıysa sıkıntı yok sıkıntılı değilse yani
Teemo07 Mervekaynak çok hafifmiş. Parçalanıp heryere götürülüyormuş.bir de oturak kısmı ayrılıyor. Ben onu banyo yaptırırken de kullanmayı düşünüyorum. Çünkü kucagımda yıkıyorum, böyle daha kolay olur oturtarak