LareninAnnesi Madem bu kadar mağdursunuz niye buraya yamakla uğraştınız.Lanet Ramazan davulcusu nedir peki? Bunların açıklaması olamaz.Olsada bir mantık aranmaz.O zaman gidin mağduriyetinizi gerekli yere ya da yerlere bildirin burda linç yemeyin.Kendi kendinizi zor duruma sokmayın.Ayrıca şurda kaç gün kaldı bu mübarek güzel ayın bitmesine Allah aşkına,nerde kaldı sabır.O zaman 2 haftalığına arka odada uyutun Ya da Ne bileyim çıkıp güzel bir dille uyarında oradan geçerken dikkat etsin.İşi inada bindirip kin ile hareket edince elinize ne geçiyor anlamıyorum...Ne ara bu kadar kindar olduk..