Deletedmom_21 Bayezidin_annesi sma kullanıyoruz 26 gunluguz o gunden beri kullanıyoruz hem anne sutu hem mama iciyoruz
Bayezidin_annesi Deletedmom_21 Sma bizde de kabızlık yapmıştı 6 günde bir yapıyordu sonra Bebelac hem Gold hem sarı paketini denedim oda olmadı bide bizde aşırı kusma da yapmıştı en son bebivita denedik o çok iyi geldi bize kusmamiz ve kabızlığimiz gitti hala ona devam ediyoruz
Bayezidin_annesi Deletedmom_21 hayır ben hep denedim oğluma değiştirdim ne iyi geliyo diye sma ve Bebelac ta cabuk acikiyordu bide bebivita onlara göre daha tok tuttu
Nejlavrl Sesaa1 canim doktora gotur probiyotik verir on gune kadar normsl deselerde anne suti alan icin dort gunde yapmasini isteriz diye doktorlar ki sen mamada veriosuk benim bebegimde uc aylik yapmadi lagman yaptilar probiyotik verdi simdi hergun yapio
Kubra021 Sesaa1 ben fitil denedim oğluma alerji yaptı gözlerinden attı popusu hep mahf olmuştu bence doktor onayı olmadan birşey deneme