defnemilam sizde peki deger dusuklugun yaninda ateş ,ciltte döküntü ishal gibi belirtilerde var miydi bize yatış denmesinin sebebi uzun suren ates hali ,ishal ve ciltte dokuntulerin baslamasiydi. Cocuk doktoru bu yuzden bizi egitim arastirmaya gonderdi.Bugun goztepe egitim arastirmaya gittik. cok sukur atesi yoktu.oradaki doktorda atesi olsaydi hemen yatisini yapacaktim ancak suan ates olmadigi icin poliklinige gidin ates takibi yapin eger bu sürede ateslenirse hemen acile gelin yatış yapilacak dedi. Eger 1 hafta icerisinde ates durumu olmazsa da yatıs mi yapilacak ayakta mi takip yapilacak hematoloji karar verecek dedi . Ama dediginiz dogru doktorda soyledi bu deger hemen yukselmez polikliniğede 1 hafta 10 gun sonra gidin cocuktan surekli kan alinmasin dedi. Tesekkur ederim bilgi paylasiminiz icin benimde kuzucugumdan surekli kan alinmasina gonluk razi olmayacak cunku cok agliyor icim dayanmiyor o yuzden biraz bekleyecegim ates olmadığı surece