nhr benim kızımda da 6 aylıkken yaşadık hastalanmıştı yüksek ateş vs. Daha sonra çocuk doktoru nötrofil değerinin düşük olduğunu hemotoloji bölümüne gitmemizi söyledi, gittik hafta da 2kez kan alınıyordu periferik yayma yapılıyordu, 1buçuk ay böyle devam etti biraz yükselip düşüyordu gittiğimiz prof. Bişey çıkacağını zannetmiyorum ama kemik iliği örneği alalım aklımızda soru işareti kalmasın dedi onuda yaptırdık çok şükür herşey temiz çıktı 1 yaşında da değerleri düzelmişti. Sizi çok iyi anlıyorum aklınıza kötü şeyler getirmeyin bende doktora her gidişimizde birşey yok dimi iyileşicek dimi derdim, kızım bebeğinde birşey yok yiyor içiyor oynuyor aksi bişey olsa çocuk belli eder derdi. Sizinkide enfeksiyon kaynaklı düşmüştür büyük ihtimalle, hemotolijiden takiplerinizi yaptırın, ve dikkat edin hasta olmasın ateş mühim olan, savaşan hücreler zaten az hasta olup dahada azalmasın. Geçmiş olsun inşAllah çabucak geçip gitsin💜