Exollqw Geçmiş olsun aynı durumu yaşadık,pencereden baktırırken üşüttüm sanırım yavrumu bi anda grip oldu, soğuk soğuk terledi, burnundan su gibi sümük gözünden yaş geliyordu, hemen serum fizyolojik aldırdım eşime, burnunu açık tutmaya ve bol bol emzirmeye çalıştım, doktora da götürdüm ertesi gün nolur nolmaz diye, bebek küçük ilaç yazılmaz, bol bol anne sütü ver dedi, doktor da serum fizyolojik yazdı, burnunu emzirmeden önce aç dedi bir de yastık ya da yakasına damlatmak için Cold-Mix (mentol kokusu var) diye bir damla yazdı. Tek ilaç anne sütü sık sık karnını doyurun inşallah hemen toparlar, 2 -3 günde tamamen toparlamıştık biz çok şükür.Tekrar geçmiş olsun🙏🏻