Kızım 3 yaşına girmek üzere hala bazen tek bbenimle bazen eşim ve benim aramıza girerek uyur bazen de yatağında uyur, yani bu o kadar değişkenki çocuktan çocuğa değişiyor siz bilirsiniz bebeğinizin huyu nasıl gece çok uyanır mı ? Uyanıp dönerse düşer mi ağlarsa duyar mısınız odalarınız yakın mı gece beslenmesi devam ediyor mu vs vs bi sürü soru sorulabilir, kızımı 7 aylıkken asla ayıramazdım mesela ben çünkü gece de 7-9 kez uyanan bir çocuktu sağından soluna dönse uyanırdı ben diğer odaya git gel helak olurdum en azından yanımda yattığında emzirerek geri döndürüyordum uykuya benim de uykum açılmadan geri uyuyordum şimdi hala çoğu gece bizle yatmak ister bazen de eşim olmadığında ben yanıma almak isterim hayır anne ben yatağımda yatmak istiyorum der 🤷🏻♀️🤷🏻♀️