Samett95 bir yaşında ayırdım. Zaten aglarsa değil Bi tarafa dönse bile duyuyorsunuz annelik içgüdüsyle. Eğer evim sobalı olmasa ilk başta ayırırdım.baştan beri de beşiğin de yattıgı için zor olmadı. Şimdi uykusu gelince odama gidicem diyo. Oyunlarını odasında oynuyor asla oyuncakları içeri taşımıyor.iki bcuuk yaşında. Bizde çok rahat ettik istediğimiz gibi odamızda konuşuyoruz, grip çıkıyoruz uyanacak korkusu olmuyor