Hazlky muhtemelen burda okuduklarınızdan etkilendiniz,, başka türlü otizmle ilgili birşey okumamış olsanız çocuğunuzda bir anormallik olduğunu düşünmezdiniz.. gayet normal bir bebeğiniz var emin olun
konuşma geriliği
komutları tam yerine getirememe gibi durumlar otizm belirtisi değildir,, uyaran eksikliği veya fazlalığı olabilir bunlar basit gelişim geriliğidir bir ay boyunca tamamen ekranı kesin, bol bol parka götürüp iletişim kurun zaten bir anda atağa geçiyorlar
Bebekler canları istediği gibi davranırlar bu yüzden her seslendiğinizde bakmayabilir her komutu yerine getirmeyebilir, bu onların bir kişiliği olduğunu gösterir sadece