Hazlky arkadaşımın çocuğu 3 yaşında syphelenmis öğretmeni
Randevu aldı psikiyatri ye gitti doktor kulakburunbogaza yonlendirmis duymazdan problem olabilir diye orda problem çıkmamış
Psikolog randevusu açmışlar bugünde psikoloğa gittiler ben bi problem görmüyorum demiş tekrar psikiyatriye gidecekler
Bilmiyorum ama çocukta anormal hiçbir davranış yoktu sadece çekingen ve konuşmayan bi cocuk yani anne baba abi abla dışında konuşmuyor diye öğretmeni otizm olabilir dedi
Toparlamak gerekirse süreç uzun olabilir yıpratıcı olabilir çocuğun otizm ise bile, bu düzelebilir bir durum çoğu zaman
Erken fakretmek önemli ama çocuklardan da bazen çok şey bekliyoruz olmayınca aklımıza bir sürü senaryo geliyor
İçini ferah tut inşallah hicbirsey çıkmayacak