Deletedmom0099 merhaba bisey sorabilir miyim bende molfix mavi paket aldım bende de sag bantlarda kopma oldu bide bi kac tanesinde emici kısım yarıya kadar yoktu iletisime gectim dün mng kargoya verdim yenisini gondrricez dediler ama ben pakeyi acmistim açıp kullandığımı da söyledim tamam dediler siz kullanmadiklarinizi göndermiş miydiniz yoksa onlar direk gonderdi mi size?