Benim 2 aylık oğlumda da süt alerjisi çıktı, kakada kan çıkmadı ama temkinli olmak adına alerji diyeti uyguluyorum, bu iş çok kolay değil malesef birçok makale okudum bununla birlikte doktorumla da konuştum sizin vucudunuza giren 1 damla süt bebeğinizin vucudunda 21 günde atılıyor ve bu süreçte bebek bağırsak tepkili ise ishal, sancı, mukuslu kaka, kan gibi sorunlar yaşıyor, mide tepkisi de varsa kusma da oluyor. Yardımcı olması açısından bildiklerimi paylaşmak istedim. Öncelikle aldığım her ürünün arkasını okuyorum eser miktar yazanları dahi kullanmamak gerekiyor, eğer doktorunuz süt diyeti dediyse yumurta,tahin, kuru yemiş ve diğer alerjen olabilecek ürünleri ilk aşamada tüketebilirsiniz. İlk 15 gün gözlem süresi var bebeğinizde rahatlama hissediyorsanız doğru yoldasınız. Bununla birlikte süt, yoğurt, krema, peynir türevlerini zaten kesmenizin dışında badem,soya,fındık sütlerini de kullanmamanız gerek bunlarda da alerji tetiklenmesi olabiliyormuş. Süt olmadan bir çok tarif yapabilirsiniz internette çok tarif var. Tatlı krizlerinizi reçel veya bal ile aşabilirsiniz. Hemen geçecek diye şartlamayın kendinizi uzun sürme ihtimali de bulunuyor. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏