Kizimvebn canım bendede kakada baktı ,baska herhangı bı test yaptırmadım .şu sıra cok koda bu süt alerjısı ,,cevremdekılere soruyorum dedıgın gıbi 6 ay dıyet .sonrasında deneyerek ek gıdaya baslamıslar .cogu bi sıkıntı yasamamıs ınsallah dedıgın gıbı yıllarca sürmez :(