Derya-Anne ellerini emmesi güzel bişey sayılır aslında keşfediyor zaten bebeklermiz yavaş yavaş yeni doğan kısmından çıkıyor ama elleri soguksa dahi bu normal sayılıyor bazen.işte elini emiyor eli üşüyor eşini emiyor aç elini emçyor bi derdi var diyorlar ama öyle değil aslına keşfediyor merak ediyor benim oğlum mesela gece şap şup sesler geliyor bi bakıyorum komple elini sokcak nerdeyse 😂😂yani bide bize dokunmak istiyor uzanıyor çıngırak veriyorum sallamaya çalışıyor renkli sesli şeyler çok seviyor ben çok araştırdıgım için birazda galiba çok oynuyorum onunla yazık en son yorgun düşüyor uyuya kalıyor 😂😂