2 ay 4 günlük kızım. Onunla konuşulmasından çok hoşlanıyor neredeyse o da konuşacak gibi tepkiler verip sesler çıkarıyor gülüyor. İçim eriyor resmen gülerken :) bu ara elini emiyor nedense elini keşfettiği yazıyordu ondan mı bilmiyorum. Tokken de emiyor hani açlıktan değil. Sesli oyuncaklardan çok hoşlanıyor ışıklı şeyler ilgisini çekiyor bıraksak tv izleyecek resmen. Büyüdüğüne tanık olmak çok güzel