Zeynepp24 Cnmcm123 işte gazları oluyor, meme istiyorlar, uykuya direniyorlar.. klasik bi hareket, 4. Ay atağından önce daha çoook yapardı, çünkü uyurdu. Artık uyumadığı için yapmıyor sanırsam 🤪😂😂
Sennur2218 Cnmcm123 evet sürekli bir şeylerin geçmesini beklemekle zaman geçiriyoruz. 😂 Merak etmeyin inşaAllah hemen geçer. 🤷🏻♀️🥰