GokSuM
Şöyle izah etmeye çalışayım, ben ilkokul dan liseye kadar azimle 4 yılda bitirdim, lise biter bitmez Özel sektörde bir giyim firmasına girip 5 yıl çalıştım, tabii işimde çok başarılı olup kıdem alınca bütün hayatımı oraya bağladım, sonra eşimle tanışıp evlendik. Tabii bu Arada üniversite sınavına giriyordum, ilkinde sosyal hizmetler istiyordum, yanlış tercihten ötürü gelmeyince bir sonraki sene de yaşlı bakımı geldi, eşimde hemşireliğe geçişi var, yaşlı bakımı olarak düşünme sen azimlisin yaparsın falan deyince kayıt yaptım, sonra pandemi, hamilelik tayin derken, ne çalışasım vardı ne çalıştım, haliyle notlarım yerlerde. Şimdilerde aslında bu bölümü istemediğimi, sevmediğimi anladım. 2.üniversite hakkını da dün öğrendim ve yeniden başka bir bölüme kayıt yaptırmak istedim. Bugünde geçiş yapabileceğim bölümleri incelerken aslında benim şu saatten sonra istediğim tek şeyin “okul bitince KPSS, atama olmazsa da iş kolu geniş olan, çalışma saatleri 8-5 haftasonu tatil.” Yani özelde de çalışayım, maaşım da düşük olsun, çalışma saatlerim böyle olsun ve yapacağım iş kağıt/kürek bilgisayar işi olsun istiyorum, başarılı olduğum alanlar bunlar çünkü, fazlasında gözüm yok. Bu yüzden muallakta kaldım, kime sorsam hepsi başka bir bölüm söylüyor. Yerel yönetimler biraz istediğim şartlara uygun gibi geldi bana, sizin var mı önerebileceğiniz bir bölüm, bugünün şartlarına göre?