Defnemomy Önlisans aöf bölüm tercihi yapacağım ama çok kararsızım, mezun olur olmaz hemen atanamazsam da iş kolu fazla olan, özelden de çalışabileceğim bir bölüm olsun istiyorum. Siz olsanız bugün başlayacak olsanız hangi bölümü okurdunuz?
Dmt-01 Defnemomy iş güvenliği diye bi bölüm var önü açık bir bölüm aslında ama mezun olduktan sonra bi sınava girip bi belge almanız gerekiyor A belgesi B belgesi C belgesi gibi sınıfları var belgeye göre maaşınız artıyo kuzenim çalışıyordu sınava girdi bikaç kez girdi ama belgesini yükseltememişti zor bi sınav sanırım tam detayını bilmiyorum yani kalın bi kitabı vardı
jeune_maman Defnemomy ben ikinci üniversite olarak ata aöf çocuk gelişimine başladım formasyon alıp okulöncesi öğretmeni olmak planlarım arasında
aydefe Defnemomy sağlık kurumları işletmeciliği yada havacılıkla ılgılı herhangı bır bölüm varsa o bence saglık sektoru de havacılık da hıc bıtmıyor.
Defnemomy Mom62636362 Önlisansta yok maalesef ☺️ İş sağlığı ve güvenliği sosyal hizmetler çocuk gelişimi adalet ve sağlık kurumları işletmeciliği bölümleri arasında gidip geliyorum, siz olsanız hangisini tercih ederdiniz ?
doruk33 Defnemomy Adalet ya da sağlık kurumları işletmeciliği seçerdim. İsterseniz Google atama kadrolarina ve puanlarına bakın. Çocuk gelisimin bile atama puanı 83 olmuş lisans için diyorum.🤔
Defnemomy Dmt-01 Evet eşimde bugün söyledi, dershane den bir hoca söylemiş önü açık diye. Kuzeniniz çalışıyor mu peki şu an?
Dmt-01 Defnemomy yok evlenince bıraktı işi adanada şehir hastanesinin inşaatı sırasında orda şantiyede çalışıyodu yani orası bitince yine bi toki inşaatının şantiyesinde çalıştı orasıda bitince evlendi çocuk bakıyor şimdi evde😅
Dmt-01 Defnemomy sabah 8 akşam 5 çalışıyordu kuzenim cumartesi günleride öğlene kadardı sanırım ama işe görede değişiyoe biara bi büro gibi biyerde de çalışmıştı çünkü maaşta hiç hatırlamıyorum inanınki 4-5 yıl oldu çünkü ama o sınavı geçip belgesini yükseltebilseydi çok daha yüksek maaş alabileceğini söylerdi hep
Ayselcvk Afad ve ilk yardım var onun için bu sene bir kurul toplancakmış önü çok açık diyorlar bakmanı tavsiye ederim bende inşallah seneye girip bu bölümü yazmayı düşünüyorum her şey gönlünce olsun :)
Defnemomy Ayselcvk Ya akut olmuyor mu oda? Yani çalışma olanakları, saatleri nasıldır ki acaba🤔 8-5 olduğunu sanmıyorum :)
Ayselcvk Defnemomy kuzum büro yönetimi bu normal sahada çalışma değil oda o saatler arası olması lazım
alinsmom1 Mom62636362 Aminn ❤️ Valla bir girip bakmam gerek kayıt olduk ama hiiiç bakmadım ne var ne yok 😂
Mom62636362 alinsmom1 😂 fırsat mı var da hahah ben de notların çıktısını alıcam, telefondan çalışamıyorum bilgisayarım da yok. Bir de alışmışım altını çizmeden ders çalışamıyorum