theAna D-G-Damla55 Samsung s10 plus, Samsung A 72, huwawei p30 pro, xiaomi Note 10 pro bunlara bakabilirsiniz ben fotoğraf çekmeyi çok seviyorum kameraları güzel. fiyatları da uygun.
ikizlerinannesi2985 D-G-Damla55 ben de 6 senedir iphone 6s kullanıyordum artık şarj sorunu yaşadığım 1 ay önce iphone 11 aldım. Tam 2 gün gidiyor şarjı!! Ve aktif olarak kullanıyorum. Çok çok iyi, tavsiye ederim
Sare_neva34 D-G-Damla55 kesinlikle xiomi telefon lar sarzi çok dayanıklı 6 seneden beri onu kullanırım sarzi çok iyi gider bir keresinde başka telefon markası kullanım dedim 4 ay anca kullanabildim satıp yine xiomi aldım 🌹