D-G-Damla55 sürekli şarja tak çıkar yaparsanız bataryaya zarar verir pil ömrünü bitirirsiniz. Iphone batarya anlamında çok sağlam bir telefon 5 senedir hep apple kullanıyorum. Sizin kullanım durumunuzdan kaynaklı sorun yaşamışsınızdır. %10 altına düşmeden takılmamalı %100 olana kadar çıkarılmamalı cihazlar. Şarjda iken düşük güç moduna alınmamalı ve kullanılmamalı. Gereksiz uygulama bildirimleri konum özelliği gibi şeyleri kapatarak şarj ömrünüde uzatabilirsiniz. Ben 6 plus, ve x kullandım şuan ise 11 kullanıyorum çok memnunum