milla Mali48 çok geçmiş olsun size de tekrar. Umarım bizim için de geçer gider bu günler çabucak. Biz de bir gece hastanede yatıp fototerapi aldık, 9’a düşmüştü değer tekrar 12’ye çıktı sonra. Yarın kontrolümüz var, bakalım inşallah güzel haberler alırız.
Cinarimoglum Merhaba, emzirme danışmanı dilruba hnm var ona danısın çok yardımcı oluyor. nasıl bir yol izlemeniz gerektiği ile ilgili. birde süt arttırcı ürünleri var efsane. ihtiyacınız varsa durumunuza göre tavsiye ediyor.