Kızlar merhaba. Oğlum 15 günlük, doğduğu günden beri de anne sütü ve mama ile besleniyor. Eşimle kan uyuşmazlığımız var, o da sarılığa sebep olduğu için doktor tavsiyesiyle mama vermeye başlamıştık. Ama benim sorunum bu değil. Sağ göğsümden oldukça bol süt geliyor çok şükür ancak sol göğsümden onun yarısı kadar bile süt çıkmıyor. Öyle olunca da bebeğim sadece meme ile doymuyor. Nasıl arttırabilirim sol göğsümdeki sütü? İlk anneliğim bu o yüzden acemiyim kusura bakmayın.