Mervenurcoban 35+5 de doğum yaptım ama gelişimi 32. Haftadaydı bebeğimde de vardı 3. Ayda çocuk kardiyoloji ye yönlendirdiler götürdüm henüz kapanmamış ama büyüme de yok dedi EKG çektiler ritim gayet normal 9 aya kapanır dedi Rabbim hepsine şifa versin
mavipinokyo Arenmomy 47 günlük bebeğim var 2 hafta önce üfürüm farkedildi şu an 4 mm vsd si var takipteyiz ameliyat gerekir mi bilmiyoruz inşallah zamanla kapanir. Rabbim tüm evlatlarimiza şifa versin inşallah
Eymenduygy Arenmomy Barbaros polikliniği ismi, mobilyacıların olduğu yerde. Bursa dan hoca geliyor. Bende oğlumu götürmüştüm ismini bulup yazayım size sabah doktor beyin