Arenmomy malesef ki yaşadık. Çok geçmiş olsun. Bizde de ufurum vardı, dogdugu ikinci gün anlaşıldı. Vsd deliği vardı. Malesef ki küçülmedi, büyüdü ve 2aylikken yama yöntemi ile açık kalp ameliyatında kapandı. Şimdi 2.5yasinda ellerinizden öper. Çok geçmiş olsun. Erken tanı çok önemli bu rahatsızlıklarda. Endişe etmeyin, takip ile kontrol altında tutulan delikler var. Anjiyo ile kapanan delikler var. İçinizi karartmayin