Merhaba kızlar, ben doğumu adatıpta yaptım.doğuma giren doktorun takibine devam ettim ama kendisiyle enerjim pek tutmadı.sonrasında meryem hanıma gitmeye başladım.kendisi çok güleryüzlü ve ilgili bir doktor.sorularımı hiç yanıtsız bırakmadı.ne zaman birşey danışmama gerekse hep cevap verdi,bir telefon uzağımda olduğunu bilmek içimi rahatlattı.artık bebeğim büyüdü,eskisi kadar sık gitmemize gerek kalmıyor ama yeni yerinide çok beğendim.ferah ve temiz.çocuklar için de güzel bir oyun alanı var.ben gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirm.