mom24532 ben internetten doktor takviminden 5 yıldız almış ve hiç kötü yorumu yok diye şerafettin beye goturdum bir seneyi geçti ona gidiyorum ama dediğiniz gibi aklımı kurcalayan şeyi söylediniz kızım doğduğundan beri idrar yolu enfeksiyonu oluyor ve antibiyotik ne kadar kaç kutu bitirdi sayamam bı tedavisi yokmu sürekli antibiyotik mi içecek dediğimde çocuk nefrolojisine gitmeniz gerekiyor diyordu ve asla idrar kültürü yapmadı kültür sonucuna göre abtibiyotik verildiğini nefrolojiye gittikten sonra öğrendim. Muayne ucreti az ne zaman mesaj atsam cevap verir ve hiç kötü yorum yok anlamiyorum bende