Haticelif Mervegoktug destekli,toparlayıcı sütyen kullanabilirsin pentinin lotus serisini tavsiye ederim, eskisi gibi görünüyo göğüsler taktıktan sonra😂, duştan çıkmadan soğuk suyla masaj da yap, bebek bıraktıktan sonra az da olsa toparlıyo😕
N2mikedi7 sinem8omer krem ne fayda sağlayabilir ki mantıksız. İçerdeki doku bozuluyor sonucta, dışardan neyi düzeltecek
Ezgimutlu Mervegoktug 30 yapan 40 yapan var yani 28 aşağı yok devlete yapıyormuş 10.20 bin arasında değişiyormuş
Nejlavrl Mervegoktug güldürdün beni vallahi😅benimde oyle ama 24 bin göğüslerim icin vermem o ne be oyle yazik gunah
Ebruli3452 Mervegoktug ben de aynı sorunu yaşıyorum 5 buçuk aylık ama sarktilar 🙄 içi boş duruyor emzirdikten sonra
Esxra Mervegoktug Adana acibadem hastanesinde bir doktor yapiyor bu fiyata. Ama seneye dahada cikcakmis. Banada cok geldi
Mervegoktug Esxra ama boyle bı durumda insan parayı falan dusunmuyo valla. Param olmasa kredi cekerım yani o kadarım
Ezgimutlu Mervegoktug İnternete öyle yazıyor valla ne kadar doğru bilemedim sen araştır istersen emin ol
minikmelegimmmm Mervegoktug geçen aynı şeyi ben de fark ettim emzirme sütyeni kullanıyorum acaba ondan mi oldu blmyrum daha iki aylik bebeğim bir de benim sonum nasıl olur acaba 😬 26 yaşındayım ben de ama annemin de öyleydi sanırım ona çekmişim biraz genetik galiba
Mervegoktug Ezgimutlu bakayım 2. Cocugu dusunuyorum tabı 5 sene sonra falan sorayım bakayım gene aynı olacaksa alısmak zorundayım bu duruma
minikmelegimmmm Mervegoktug benimkiler bir de küçücük aman Allahimm 😂 ben tesettürluyum Allah’tan bol giyiniyorum açık olsam yaptırırdim sanırım 😬
Esxra Mervegoktug evet ya benimde cok kötü oldu hic memnun degilim. Bu sene randevu bile yok o kadar dolular. Seneye icin randevu alcam bende
Annecibebekler2 Mervegoktug her gün muhakkak duş alın çok sıcak olmamalı su. Çıkmaya yakın da soğuk su uygulayın ya da buz. Bir de mutlaka günde bi 15 dk nızı ayırarak masaj yapın, masaj için internetten araştırma yapabilirsiniz